Regulament de vanzare

Termenii si conditiile generale de vanzare si livrare Sofsistem AG

1. Domeniul de aplicare

1.1. Toate livrarile de produse bauturi alcoolice, bauturi nealcoolice, produse alimentare, produse de consum , si servicii oferite de Sofsistem AG se fac exclusiv in baza prezentului Regulamet de vanzare si livrare. Acest Regulament constituie parte a tuturor contractelor,incheiate intre Sofsistem AG si parteneri Clienti privind livrarile produselor oferite.Regulamentul se aplica de asemenea pentru orice viitoare livrari catre Clienti.

1.2. Regulametul de vanzare si livrare nu se aplica catre terti. Acesta se poate aplica doar in cazuri particulare daca Sofsistem AG nu are obiectii privind aplicarea Regulamentului catre terti, sau daca se face referire la acest lucru printr-o scrisoare, care contine termenii si conditiile pentru o terta parte.

2. Oferta si incheierea contractului

2.1. Toate ofertele Sofsistem AG sunt facute sub rezerva unor eventuale modificari ulterioare sisunt non-obligatorii, cu exceptia cazului in care acestea au fost identificate ca fiind obligatorii inmod explicit sau daca acestea includ o perioada specifica de acceptare.

2.2. Comanda Clientului se face prin completarea Formularului de comanda si trebuie sa repezinte o oferta ferma pentru a putea constitui un contract. Ea poate fi acceptata de catreSofsistem AG in termen de 14 zile de la comunicare.

2.3. Ulterior, intre Sofsistem AG si Client poate fi semnat un contract de vanzare si livrare care va stipula durata contractarii, modalitatile de plata si va include un grafic de livrari.

3. Preturile si plata

3.1. Lista de preturi valabila in ziua de completare a Formularului de comanda trebuie sa fie relevanta, daca partile nu au convenit altfel in mod expres. Toate preturile sunt indicate in Eurosi includ platile tututor taxelor si accizelor, TVA si transport. Plata in Lei sau alta valuta se va face la cursul BNR afisat in data completarii Formularului de comanda.

3.2. Modificarile de Pret intra in vigoare in momentul in care Sofsistem AG face anuntul catreClient.

3.3. Preturile, conform listei de preturi, se refera la acceptarea livrarii marfii sub forma de paleti si manipularea acestora cu motostivuitorul, fara orice munca manuala si perioade de asteptare. Livrarile suplimentare si speciale de exemplu alocatiile pentru conditii dificile sunt taxateseparat.

3.4. Facturile emise trebuie sa fie platite imediat, fara orice fel de deduceri. Pentru Sofsistem AG, primirea platii constiuie factor decisiv in cadrul colaborarii stabilite. Plata se face in baza unei facturi proforme emisa si comunicata de Sofsistem AG catre client.

3.5. De obicei, plata se face prin transfer bancar, cu exceptia cazului in care un alt tip de plata afost stipulat in contract plata in numerar sau prin ordin de plata .

4. Livrare

4.1. Perioadele si termenele de livrare se refera la timpul de transfer al marfurilor – incepereaincarcarii marfii fiind decisiva. Toate costurile referitoare la livrare transport si asigureareamarfii sunt suportate de Sofsistem AG. In cazul in care exista o alta intelegere acest sens,costurile de livrare transport si asigurare pot fi suportate si de Client.

4.2. Sofsistem AG isi rezerva dreptul, in cazul intarzierii la livrare, alte probleme de fortamajora sau din cauza altor evenimente, care la momentul incheierii contractului nu erau previzibile de exemplu, perturbarea operatiunilor de orice fel, dificultati in procurarea de material sau de energie, greve, blocaje legitim justificate, lipsa de forta de munca, energie, sau amateriilor prime, livrare intarziata de la furnizori , si pentru care Sofsistem AG nu se face responsabil, sa amane termenul de livrare datorita acestor impedimente, plus un termen rezonabil stabilit ca timp de pornire. Sofsistem AG notifica Clientului fara intarziere aspectele cu privire la faptele relevante ce amana transferul marfii, cu exceptia cazului in care acestea sunt cunoscute in mod general.

5. Recipientele

5.1. Recipientele destinate pentru refolosire si transport paleti, containere cu roti fixe, cutii,multi-trip sticle, recipiente din calcon carbonic acid, butoaie, premix sau postmix containere)raman in proprietatea Sofsistem AG si se instraineaza catre Client doar temporar pentruutilizarea prevazuta. Clientul este obligat sa restituie recipientele fara intarziere in stareacorespunzaroare.

5.2 In cazul ambalajelor de unica folosinta cutii de carton, doze, sticle plastic , Clientultrebuie sa returneze doar paletii, sa-i inlocuiasca la momentul descarcarii marfii sau sa achitecontravaloarea acestora.

6. Locul de receptie a marfii, Pasajul de risc

6.1. Marfa este receptionata de catre Client la adresa de livrare, moment in care se face si transferul de risc purtat asupra marfii, de la Sofsistem AG catre Client.

6.2. In cazul in care exista o intelegere cu privire la asigurarea transportului de catre Client, receptia marfii si pasajul de risc se fac la locul de incarcare a marfii.

7. Obligatiile Clientului

Clientul se obligata sa depoziteze marfurile in conditii adecvate (in special protejate impotrivainghetului si protejate impotriva soarelui si a luminii si sa asigure manipularea rapida, tinandcont de data de expirare a produselor.

8. Garantie

Marfa livrata este asigurata pe cheltuiala Sofsistem AG, daca intre parti nu a fost stipulata alta intelegere in acest sens. Bunurile livrate trebuie sa fie inspectate de Client cu atentie si fara intarziere la locul de predare. Neregulile constatate trebuie sa fie notificate in timp util catreSofsistem AG (7 zile). In cazul in care acest termen este depasit sau defectele raportate de Client nu sunt produse din vina Sofsistem AG, pretentiile de orice tip venite din partea Clientuluisunt excluse.

9. Raspundere

9.1. Orice raspundere din partea Sofsistem AG in legatura cu acest contract, de orice tip, sunt supuse dispozitiilor din prezentul pct. .

9.2. Sofsistem AG nu este raspunzator pentru intentia si neglijenta grava, in caz de incalcare a obligatiilor contractuale, si in caz de leziuni la viata, organism, sau de sanatate. Respectarea obligatiilor contractuale permite executarea corecta a contractului, acestea fiind folosite ca reguli de baza in cadrul parteneriatului dintre parti.